Translate

måndag 25 juni 2012

Quanto sei bella, Italia!!

FYFANFYFANFYFAN!!!!!! VILKEN KVÄLL, VILKEN MATCH, VILKEN PERS OCH JAG VET INTE OM JAG NÅGONSIN KOMMER KUNNA SKRIVA MED SMÅ VERSALER. JAG ÄR FÖR MYCKET UPPE I VARV OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA ELLER VART JAG SKA TA VÄGEN.

JAG ÄR SÅ HELVETESJÄVLAUNDERBART GLAD!!

Okej, bort med caps lock. Nu ska jag andas lite....återkommer snart!


Nu är jag tillbaka och tänkte försöka skriva några rader.

Jag är så stolt. Så fruktansvärt stolt och mitt hjärta är grön-vit-rödare än på väldigt länge. Det satt långt inne. Det krävdes 120 spelade minuter respektive ett straffsparksdrama för att avgöra det hela. Men när det väl var klart, så var det värt allt slit. Nu är lyckan större än någonsin. Jag älskar det italienska landslaget! Jag älskar Cesare Prandelli! Jag älskar Andrea Pirlo! Jag älskar Gigi Buffon! Jag älskar Alessandro Diamanti! Jag älskar Mario Balotelli! Jag älskar Antonio Nocerino! Jag älskar Daniele De Rossi! Jag älskar Fabio Borini! Jag älskar Pirlos Totti-straff! Jag älskar Totti! Jag älskar ALLA italienska spelare!! Ikväll krossade dom allt "motstånd". Serie A överglänste Premier League idag från minut ett. Allt handlade om Italien och bara Italien. Ett resultat har aldrig förr varit så rättvist. Ikväll går vi alla och lägger oss som lyckliga och otroligt stolta vinnare. Tack för ikväll, bella Italia!


Inga kommentarer: