Translate

torsdag 25 augusti 2011

Mot Europa League!

Äntligen är det kval-dags igen men om jag vid kvällens slut kommer stå fast vid mitt "äntligen" återstår att se. Slovan Bratislava har ju fördel sen första mötet men om det är dom som går vidare idag kan väl inte vara möjligt? Truppen är följande:

José Angel, Brighi, Burdisso, Caprari, Cassetti, Cicinho, Heinze, Bojan, Lobont, Okaka, Perrotta, Rosi, Simplicio, Stekelenburg, Taddei, Totti, Verre, Viviani.

Visst saknas det några spelare från en komplett-lista men klarar vi inte av det här ikväll så hoppar jag ärligt talat ut från mitt fönster. Vad vi vinner med spelar verkligen ingen roll men om man får vara lite krävande så hoppas jag framförallt att:
1) Totti gör 3 mål.
2) Stekelenburg håller nollan
3) Småttingarna levererar som de var självaste Totti i 20-årsåldern
4) Burdisso inte blir utvisad
5) Simplicio inte får spela
6) Lobont drar roliga skämt på bänken för att få upp god stämning
7) Vi gör några mål till

1 kommentar:

Ale sa...

Tror på en 4-0-seger. Tottix2, Perrotta och Bojan!