Translate

söndag 3 april 2011

Finalmente!

Känner mig äckligt onervös inför ikväll och jag fattar inte varför. Är alltid annars världens hyperduracellkanin när det vankas stormatch. Men just nu känner jag bara ett stort lugn och ser med nöje fram emot helgens höjdpunkt.
Visserligen är klockan bara 19 så när den börjar ticka upp mot 20:45 så lär jag väl bli som vanligt och börja hyperventilera och allt vad nu heter....
Huuuuuuuur som helst så längtar vi nog alla efter att få se på Roma igen för vad är Emir Bajrami, Sebastian Larsson och Mikael Lustig jämfört med Burdisso, De Rossi och Borren? Inte mycket.

Dagens resultat har annars varit perfekta då Napoli vände och vann mot Lazio (som ännu en gång fick 2 spelare utvisade, hahahehehöhöhihi) och Lecce slog Udinese. Däremot var det synd om Palermo som åkte på en riktig brakförlust i Sicilienderbyt mot Catania. Nu har vi en riktigt stor chans att komma ikapp dom där uppe. Något som dock inte är bra för oss för så fort vi har allt i egna händer så sjabblar vi bort det. Haha. Dags för motbevisning nu då Roma!!

Nu har jag babblat om alldeles för mycket tråkiga saker så ADIOS och besök gärna www.antijuve.com fram till matchstart!

FORZA ROMA!

Inga kommentarer: