Translate

torsdag 22 mars 2012

Kvinnor som hatar män som hatar fotboll!

Läste just en fantastisk text härifrån  som handlade om kvinnor och fotboll. Dessa rader gjorde min dag, det stämmer in alldeles för väl för jag är precis likadan:


"Men vet du vad som är snäppet värre än att ha fruntimmer som har noll koll på fotboll? Svar:
Män som har noll koll på fotboll. Fy satan vad avtändande. När jag var singel och dejtade lite, träffade jag ibland killar som verkade hur trevliga som helst; men när jag väl hade lärt känna dem lite kom de med den äckliga kommentaren: - Fotboll? Äh, det där kan jag ingenting om. Jag är ointresserad.“

Ridå.
Kräk-känsla.
Vad-i-helvete-gör-denna-kille-med-mig-feeling."




3 kommentarer:

Sandra sa...

Haha klockren! vad är det för fel på dem egentligen?

Anonym sa...

Skön bild!

Julia sa...

Sandra/ Undrar jag med!