Translate

måndag 19 mars 2012

Non ho mai smesso di amare te

Åh, Vocegiallorossa skriver idag om Mexes och citerar hans citat från goal.com. Såhär säger vår gamla älskling:

"Jag följer Roma, men jag är här och kan inte vara även där. Jag tittar alltid på deras resultat, hur de spelar, ifall Totti och De Rossi spelade, eftersom de är mina vänner. Jag tror de har hittat en bra tränare och ett bra team och att bytet i ledningen har varit en storartad förändring för dem."




Mexes, Mexes, Mexes...som jag saknar honom! Trodde faktiskt jag skulle "komma över honom" men det har visat sig att jag tänker på honom i varje match. Han är verkligen en saknad man men jag unnar honom all framgång i Milan för det är han absolut värd. Men det var fan i Roma han skulle vinna....det var hos oss han skulle vinna. Men livet är aldrig rättvist och vi ska inte gråta, vi har ju faktiskt KJAER!!

3 kommentarer:

PJANIC sa...

Äntligen lite inlägg igen, härlgit! Men var det där om Kjaer sagt med ironi i rösten? Haha, jag skrattade åt det åtminstonde.

3-1 ikväll trots avsaknaden av Pjanic. FORZA ROMA!

Anonym sa...

håller med saknar Mexes, men även fler från romas härliga 2010 trupp, som Vucinic och Menez

Julia sa...

PJANIC/

Haha, det får du tolka bäst du vill ;)

Anonym/
Vucinic och Menez saknar jag inte alls lika mycket då vi fått mycket duktiga ersättare till dom. Ersättare som dessutom jobbar och sliter mycket mer än dessa två. Mexes har varit min favorit ända sedan han kom och kommer alltid vara oersättlig ;)