Translate

söndag 8 december 2013

Dammi TRE punti!

HALLÅ!

Match idag och jag hade vart superglad om det inte varit för det faktumet att jag måste jobba idag och därför missar matchen :((((. Men har jag tur så kommer inga kunder till butiken så att jag kan stå vid datorn och se matchen ändå (hehehe). Matchen idag är SVÅR och jag fasar väldigt mycket över Beppe Rossi som känns extremt mycket farligare än alla våra forwards tillsammans för tillfället. Men det komiska för i år (eller i alla fall för tillfället) är att vi inte har problem med försvaret som vi ALLTID annars har varje säsong utan nu är det problem med anfallet som vi ALDRIG annars brukar ha problem med. Förhoppningsvis sätter vi alla superchanser vi får idag för då kommer vi vinna med 5-0. Det är verkligen dags att börja vinna igen, vi behöver det. Vill vi vara med och slåss med Juventus kan vi inte ge dom detta försprång utan vi måste hänga med från första början!

Avslutar med att ladda upp med två riktiga persar mot just Fiorentina. Hoppas på något liknande idag fast allra helst en enkel promenadseger à la 4-0! FORZA ROMA!

 

Inga kommentarer: