Translate

torsdag 12 december 2013

La maglia

Veckans hetaste rykte och snackis har utan tvekan varit bilderna på vad som sägs kommer vara vår tröja för nästa säsong. Jag är dock liiiite skeptisk till det hela och tror inte riktigt på att Totti & co kommer kliva ut på Olimpico med dessa tröjor när säsongen 2014/2015 drar igång. Den har kommit lite för tidigt för att jag ska våga lita på att det är just denna vi ska ha.  


MEN...om det är denna vi trots allt ska ha så ger jag två tummar upp! Vi har ju verkligen potentialen att ha världens snyggaste tröja men Kappa har gjort mig alltför besviken de senaste åren så jag vart riktigt glad när jag hörde att Nike skulle ta över. Dessa två kommer sitta otroligt snyggt på alla våra kära spelare (till och med på Taddei). Den röda är otroligt stilren och snygg men den är knappt nånting jämfört med den vita. Den är djävulskt snygg och det enda jag kände när jag såg den var:

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med,grymt snygga...vinna med stil kommer vi göra i dessa tröjor :-)