Translate

måndag 9 december 2013

Gervais Yao Kouassi

Jag måste ju skriva lite om matchens gigant också, GERVINHO! När han blev klar för oss i sommar kan jag erkänna att jag var neggobert nummer 1! Jag klagade, suckade & gnällde hur många gånger som helst. Det var länge sedan jag var så missnöjd med ett nyförvärv. Jag brukar inte ens vara missnöjd med nyförvärv för jag brukar alltid ge dem en chans att visa upp sig innan jag dömer ut dem efter noter. Men med Gervinho hade jag bestämt mig direkt. Han var dålig, han skulle misslyckas, honom behöver vi verkligen inte. Jag vet inte hur många gånger jag beklagade mig inför min Arsenalkompis över att vi fick Gervinho medan dem fick Özil. Han skrattade lite åt mig varje gång och sa, ANINGEN IRONISKT, att jag väl ändå kunde ge Gervinho en chans. ALDRIG!!! sa jag och suckade och gnällde lite till över att vi sålde Lamela.

Nu får jag ta tillbaka VARTENDA ord jag sagt om Gervinho (men det gör jag mer än gärna). Jag vet inte om det är samma man som spelade i Arsenal men denna man är helt otrolig! Han är precis vad Roma behöver och har på bara några matcher visat sig vara en av våra viktigaste spelare som vi inte klarar oss utan. Han är redan en Romahjälte och i dagsläget känns han till och med oersättlig. Förlåt Gervinho för alla mina onda tankar och ord om dig. Förlåt att jag dömde ut dig på förhand. Förlåt att jag inte gav dig en chans att visa vad du kan. Nu är jag otroligt stolt över att ha dig i Romatröjan och ber till alla gudar att du får vara hel och frisk säsongen ut. Du är numera här för att stanna och jag ser fram emot att se dig i fortsättningen! Grazie per tutto!


Fiorentina hade tydliga problem med Gervinho igår och försökte stoppa honom på alla möjliga sätt (utan någon vidare framgång).

Inga kommentarer: