Translate

tisdag 21 juli 2009

I know it makes no sense, but what else can I do...

Nej nej nej och nej igen. Aquilani är inte till salu, hur gärna Liverpool än vill ha honom. Han får bara inte gå till en liga jag inte ens bryr mig om att titta på. Visserligen är väl Liverpool det mest acceptabla storlaget i Premier League för att min gamla favoritpojke sen Atleticotiden Torres finns där men i dagsläget spelar det ingen roll. Aquilani är en del av Roma och att lämna hemmaskutan för den brittiska flottan vore bland de sorgligare som hänt på senare tid. Visserligen är Aquilani lite glasman à la Christian Chivu men hans tid kommer. Jag bara vet det. Att skicka iväg honom nu vore alldeles för tidigt och jag är verkligen villig att ge honom tid. Vi kan inte säga adjö än. Jag vill inte leva med att veta att Aquilani inte fick chansen eller tiden i Roma.

Därför måste han stanna. Han ska stanna. Något annat finns inte.

Cause if one day you wake up and find that you're missing me
And your heart starts to wonder where on this earth I could be
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.

Inga kommentarer: