Translate

fredag 17 juli 2009

Så ni vet vart ni har mig

Som ni märker är uppdateringen här inte på topp direkt och det är nästan så jag avgår. Men bara nästan. När det inte händer allt för mycket så är bloggmotivationen inte den allra bästa direkt tyvärr. Så det är därför jag har lite sommarlovspauser då och då men jag lovar att uppdatera så fort det händer något intressant eller spännande. Värt att nämna redan nu är ju att idag var ju lottningen till Europablablacupen och det lär förmodligen bli Gent från Belgien som vi får möta senare under sommaren. Känns inte omöjligt direkt.

Och Zlatan kanske blir klar för Barcelona trots allt! Jag som var 97% säker på att han skulle stanna. Hur ställer man sig till det här egentligen?

1 kommentar:

christer sa...

Synd att Italien tappar ett affisch namn!!!