Translate

lördag 4 september 2010

People all around the world.

Ja jösses ni, vad mycket jag råkat nämna Borriello här dem senaste typ 15 inläggen. Och Gud vad ytlig jag blivit! Tänker bara på utseendet och dregglar sönder tangentbordet för jag bildgooglar för mycket på Borriello. MENMENMEN, trots mina ytliga tankar för tillfället så veeet ni att jag kan vara very deep för det mesta också! OM vår nya super(snyggo, haha)-Marco är spelmässigt i Loria-klass så ska han ju inte spela. Då får supersköna Taddei spela istället och vi får nöja oss med att ha snyggast bänk. Ni hajar mitt resonemang va ;)? BRA!


Allora. Igår var det nazionale-notte och våra män blandade och gav;

• Riise spelade hela matchen för Norge som vann med 2-1 borta mot Island.
• Vucinic gjorde matchens enda mål mellan Montenegro och Wales. Braaa Mirko!
• Frankrike, som jag börjat gilla sen det vart lite mer gulrött i startelvan, förlorade hemma mot Vitryssland. Askasst! Menez var väl sådär medan Mexes gjorde en bra match. Mexes spelar ju bra för jämnan numera verkar det som. Petar Burdisso Mexes nästa match pga gamla meriter är det nog en och annan som kommer bli arg.
• I pausen mellan Estland-Italien fick jag två stycken HAHA-sms om det stundande resultatet. Men thank god så vände och vann Italien så den som skrattar bäst skrattar ju sist va? Anyway, jag såg inte matchen men De Rossi spela hela matchen och jag läste på en Juventus-sida (fråga mig inte hur jag hamnade där) att han gjorde en rätt bra match.
• Okaka var i Sarajevo med U21 och fick spela 55 minuter i Italiens 1-0 seger över Bosnien. Heja!

Peace.

2 kommentarer:

Christian sa...

Ytlig eller inte. Din blogg är bäst vilket som! Keep up the good work!

Julia sa...

Taaaaaack :)