Translate

lördag 4 september 2010

Wünderbart!

Wohhppa! Jag märkte just att denna bloggdomän har börjat med statistik-visningar, något som inte funnits tidigare. Äntligen kan jag se hur många som läser allt crap här ;). Neeeejrå, crap är det aldrig så länge jag skriver om Roma, right?

Men det här är faktiskt jättekul att se för man kan se massa roliga saker: sidvyer per webbläsare, sidvyer per operativsystem (tänk att folk surfar in här från sina iPhones, aaw ♥), länkade webbplatser, sökord, sidvyer per dag, sidvyer per land med mera. Just den här sidvyer per land vad kul att se för då upptäckte jag, att jag har läsare i Förenade Arabemiraten (och i andra roliga länder)!! Superfantastico!
Heeeello all my international readers ;D!!

Nu kanske jag måste skärpa mig i fortsättningen nu när jag sett hur många det är som faktiskt hänger här dagligen. Det är fan coolt och jag älskar er! Ni är lika bäst som supergrandemagicaroma. Grazie per tutto!

1 kommentar:

ASR sa...

Du är den som är bäst