Translate

lördag 25 september 2010

Troppo troppo troppo difficile.

Jag vet att impossible egentligen är nothing. Men ikväll känns det som precis ALLT är impossible. Allt kommer gå ner i avgrunden och hur, HUR?!, ska vi kunna rubba Inter ikväll? Och hur ska Cassetti kunna klara av Etoo? Vågar inte tänka på någonting just nu och jag längtar INTE till matchen ett dugg. SKIT!


Jaja, jag får väl drömma mig tillbaka till dessa tider istället:



God, I miss those times.

(okej jag får inte vara alltför neggo även om jag tror på brakförlust så FORZA FORZA FORZA ROMA!!)

4 kommentarer:

christer sa...

Kom igen nu Julia. Försök vara positiv. Idag vänder det, just i sådan här match. OK.. hoppas iaf=)

Julia sa...

Åååh i wish i could...men det är SVÅRT!

christer sa...

Men nu känns det väl väldigt skönt, och de kan vara vändningen. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Skrämde min katt så mycket vid målet, att hon sprang och gömde sig=)

Julia sa...

nu känns det obeskrivligt bra!