Translate

torsdag 2 december 2010

Balla con la Roma!

Alltså, DET HÄR är så underbart fantastiskt jättebra så det inte kan bli bättre. Rosi, Borriello, Julio Sergio och Okaka dansar till YMCA i italienska Let's Dance. Man börjar dregla ner tangentbordet från första sekunden och ännu mer när man sen får se dem byta om! Mamma mia ragazzi, it's getting hot in here. Sen är grabbarna för söta när dem sen utför sin dans. Borriello (som filmas in HELA tiden) har det ju i blodet, svänger på riktigt bra det där!


Åh, underbart!

6 kommentarer:

Sandra sa...

Alltså jag dog lite när jag såg det där klippet tidigare ikväll...dammilo!!;)

Julia sa...

Hahah, så snygga! Hinner bli kär 170 gånger varje gång jag ser klippet :D

Abbe sa...

Hade jag varit av det kvinnliga könet hade jag fanimej också blivit kär i Marco! Haha

Julia sa...

Haha, jag har full förståelse för det ;)

Christine sa...

Hahahah helt underbart! Och alltså Marco.... mmmm. Det är ju nästan så att Totti har fått en utmanare.

Julia sa...

Sjuuuuuukt snygga :D