Translate

lördag 4 augusti 2012

1 9 2 7 !

Tänkte nyss skriva ett avskedsinlägg till José Angel här eftersom han är klar för spel i Real Sociedad till nästa säsong (på lån). Eller avsked och avsked...snarare ett hejdåvikommerintesaknadigförnuharvibalzarettiistället-inlägg. MEN, precis innan jag publicerade det så insåg jag att detta är mitt 1927e publicerade inlägg i denna blogg och det kan ju inte handla om Angel (men nu har det typ gjort det ändå). Anyway, att nu ha mäktat med 1927 inlägg på cirka 3½ år känns en smula högtidligt, det är ju en magisk siffra. Förhoppningsvis blir det minst 1927 inlägg till och jag kan knappt bärga mig till säsongen börjar och det finns massa mer att skriva om (speciellt nu när vi går en av de mest spännande säsongerna på länge till mötes). Att jag dessutom åker till Italien på en enkelbiljett om 27 dagar gör inte saken sämre. Jaha, vad mer ska skrivas i detta superspeciella inlägg? Jag har ju räknat ner inläggen till detta sen typ november förra året och så har jag inte ens någonting att säga. Haha, dåligt. Men jag kan ju i alla fall passa på att tacka er alla som kommer in här och läser fortfarande och att ni orkar med mig och mitt Romatjat dag ut och dag in ;). Ni är jättegrymma och fortsätt gärna att kommentera, det betyder jättemycket! Nu gör vi en superfantastisk säsong tillsammans, okej?!


1 kommentar:

Il capitano sa...

Bra jobbat Julia..läser din blogg varje dag, den är bäst!