Translate

måndag 20 augusti 2012

Quanto ti amo!!!



"Den som påpekade att jag kunde tjäna mer och vinna mer i ett annat lag vet inte vad stoltheten att spela för Roma innebär. Det enda jag beklagar är att jag endast har en karriär att tillägna denna tröja!"


Han är helt otrolig denna De Rossi. È unico. När kommer det någonsin finnas någon som honom igen? Den lycka över att han spelar i Roma går inte att beskriva. Att han är vår betyder allt. De Rossi gör mig till en ännu lyckligare och framförallt stoltare romanista. Jag är så fruktansvärt stolt över Roma så det går inte att förklara för andra. Vi har så mycket att vara stolta över. De Rossi är ett exempel. Han representerar det vackra och värdefulla med fotbollen. Han är vår och det gör mig evigt tacksam. Danielino, ti amo ogni giorno di più!

3 kommentarer:

Christine sa...

Finns inte ord för att beskriva kärleken till De Rossi!

Toni sa...

Danielino har kallat till presskonferens imorgon. Lite konfunderad över vad han ska säga...

Julia sa...

Toni/

Förmodligen bara en massa fina ord :)