Translate

lördag 18 augusti 2012

Un po di tutto.

Förlåt för den lite MYCKET sämre uppdatering den senaste veckan men just nu är allt en enda lång transportsträcka till Serie A  börjar igen så det är det enda som snurrar runt i huvudet. Att jag dessutom flyttar ner till Italien om mindre än två veckor tar även det upp en hel del tid och tänk. Men som sagt, NU ÄR DEN EN VECKA KVAR TILL SERIE A!!! EN VECKA KVAR TILL ROMA!!!!!!!!!!!!! Att kalla mig superövertaggad vore bara förnamnet. Inför förra säsongen höll jag bokstavligen på att längta ihjäl mig efter säsongen men den längtan är ingenting jämfört med vad jag känner nu. Jag är så nyfiken, så peppad, så spänd på vad säsongen har att erbjuda. Åker vi ur? Vinner vi? Vad fasen kommer hända? Det enda vi vet är att det med all säkerhet kommer bli totalt galet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har tydligen köpt en Marquinhos också. Haha, okej liksom?! Det räcker tydligen inte med en Marquinho utan vi måste ha en Marquinhos också! Han är försvarare vilket är bra men jag väntar fortfarande på det där supernamnet à la Astori. Han (eller någon annan klippa) kanske kommer i sista sekund, det vore väldigt typiskt Roma.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Manchester City vill fortfarande ha De Rossi. Ingen nyhet kanske men nu tycker jag Mr Mancini kan ge sig. Värva nån annan för fan!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truppen mot Aris är följande:
Balzaretti Federico
Bradley Michael
Burdisso Nicolas
Castan Leandro
De Mattos Filho Marco (Marquinho)
De Rossi Daniele
Destro Mattia
Florenzi Alessandro
Krkic Bojan
Lamela Erik
Lobont Bogdan
Lopez Nicolas
Osvaldo Pablo Daniel
Pires Ribeiro José Rodolfo (Dodò)
Piris Ivan
Pjanic Miralem
Romagnoli Alessio
Stekelenburg Maarten
Taddei Rodrigo
Totti Francesco


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Borren och Perrotta verkar alltså vara helt utfrysta från laget och det är väl inte helt förvånande. Att Perrotta inte får vara med och leka längre gråter jag inte direkt över då jag suckat åt honom varje gång han spelat sen typ 2008 (men observera att han ändå flera gånger fått mig att ångra mina suckar). Han har sedan länge gjort sitt i Roma. Borren sägs vara påväg tillbaka till Milan och det skulle vara perfekt!! Då skulle jag kunna stöta på honom ute på Milanos klubbar i höst, haha!! Vi får se vad som händer med dessa gubbar.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Inga kommentarer: