Translate

söndag 9 augusti 2009

Romapower!

Idag satt det en gräshoppa på väggen i mitt rum som var minst 10 centimeter lång. Den var så jätteäcklig så jag skrek till när jag såg den. I vanliga fall hade jag sprungit ut, stängt dörren och hämtat pappa så han skulle kunna döda den. Men sen så tänkte jag att jag var Totti och gräshoppeäcklet var Paolo Di Canio och att om jag dödade honom så skulle vi vinna derbyt mot Lazio och om jag inte klarade det så skulle Lazio vinna derbyt + ligan. Jag vet, hur jättetöntigt som helst men det funkade för jag drämde till den jävla gräshoppan med den tjockaste Harry Potter-boken som jag kunde hitta. Paolo Di Canio dog och jag spolade ner honom i toaletten samtidigt som jag nynnade lite på "Grazie Roma".
Julia/Totti - Gräshoppan/Di Canio 1-0!!

3 kommentarer:

Kheller sa...

Haha bästa :D

-Er Pupone- sa...

Epic :)

Christine sa...

HAHAHAH underbart! Harry Potter är bra till mycket :D