Translate

fredag 28 augusti 2009

Scusami

Käraste läsare. Jag ber om ursäkta för jag vart en dålig bloggande giallarossa de senaste dagarna. Men jag har jobbat en hel del så datorn och jag har inte kunnat umgås så mycket. Och värre kommer det bli. Tidigt imorgon bitti åker jag nämligen till Poulsen-land och närmare bestämt Köpenhamn. Så dålig planering så jag skäms rejält. Det vankas ju stormatch i helgen som jag lär missa. Det är mycket illa. Hur som helst, jag får hoppas det finns trådlöst internet på hotellet och i annat fall så återvänder jag till ZZzzlatan-land på tisdag. Så ni vet vart ni har mig och inte tror att jag övergivit Roma...


7-1 idag igen förresten och Totti gör hattrick. Det börjar bli en trevlig vana. Jag älskar Europa League. Totti med. 10 mål på 4 matcher. Jag vill aldrig mer höra Totti och slut i samma mening.

Buona notte a tutti och så ses hörs vi om några dagar igen, en Juventusseger rikare!
FORZA ROMA!

Inga kommentarer: