Translate

måndag 3 augusti 2009

Wake me up when mercato ends...

AquilaniAquilaniAquilaniAquilaniDeRossiAquilaniAquilaniBrighiBrighiBaptistaAquilaniEspositoVucinicAquilaniAquilaniAquilaniAndreolliVucinicDeRossiAquilaniAquilaniMenezMenezBrighiAquilaniJuanRomaDoniAquilaniAquilaniAndreolliRomaRomaBaptistaAquilaniAquilaniMenezBrighiAquilaniAquilaniAquilani.........

När tar snacket nånsin slut?

"#&%"!

Alla som överlever ett sommaruppehåll med Romas mercato borde få ett pris. En kryssning till Estland, valfri tidningsprenumeration, svala silkeslakan i ett känt märke, foppa-tofflor till hela familjen...
Jag kanske ska starta en fond. Eller börja ge lappar och tigga pengar av folk på pendeltåget. "Hej! Vi är ett sällskap som snart dör för att Romas mercato är så jäkla jobbigt varje sommar. Skänker du en slant så kan du rädda oss (och kanske Aquilanis vara eller icke vara i Roma). Puss".
Undra om jag skulle håva in något. Nästan värt ett försök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Calma, calma! Tycker det är väldigt stilla iår faktiskt... Och som jag har sagt tidigare, Aquilani är fjärde innermitt enligt de flesta sätt att se på det. Att få en massa massa engelska pund för att stärka med en, två(?) anfallare och kanske till och med en back är för bra för att tacka nej till. Jag gråter inte om Alberto stannar, men jag blir väldigt nyfiken på vad som skulle bli av med vårat kära Roma om han stack...jag tror nämligen på en starkare trupp! Sen är jag ju en hopplös positivkonsult också..eller, ja, ibland i alla fall!
By the way vill jag gärna då ha en Offside prenumeration och ett par mörkröda foppatofflor till mig, brorsan och pappa! Tack på förhand!
FORZA!