Translate

måndag 17 augusti 2009

Spotti, Toni, Mexes, Mancini

Idag har tittat på typ 65 olika fotbolls- EM/VM-krönikor (slött va?). Italienhatet lyser igenom på många ställen. Tur att det gick så bra i senaste VM:et. Vore ganska bra om Italien kunde vinna igen. Det känns så bra att säga att vi är världsmästare. Känn pressen.

Nyss såg jag EM krönikan från 2004 och Tottis spott på Poulsen. Nästan så jag blir glad när jag ser det. Nej jag vet, allesammans, man ska inte spotta för det är äckligt och blablabla....Men ändå, jag kan inte låta bli att le liiite när just det klippet kommer. Just för att det är på Poulsen. HAHA! Spotti ♥ (ja, jag hatar också det smeknamnet).


• Luca Toni ryktet verkar vara just ett rykte. To bad. Fy för falska förhoppningar. (många ord som börja på F där). Vi hade behövt honom mot lite sämre lag (Lazio tex)...

• Mexes till Chelsea för Carvalho + 14 miljoner euro? Aldrig säger jag bara.

• Mancini-ryktet är endast till för att vi ska få skratta lite.

• Tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag kvar bara!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start