Translate

tisdag 31 augusti 2010

Denna jävla marknad.

Jag har typ aldrig vart så nära på att dö under ett mercato som detta. It's killing me!!! Några timmar kvar bara nu och jag ber till gud att jag kommer överleva allt.
I och för sig så vill jag seriöst, SERIÖST, lägga mig ner och dö när jag läser saker som denna:
Ha proposto al Milan lo scambio alla pari Borriello-Mexes, ma la proposta non è stata accettata.
VAD FAN???
Byta Mexes mot Borriello????
Visserligen vart förslaget inte godkänt (tacktacktack gud, annars hade jag hoppat ut genom fönstret) men hur kan man ens föreslå något så förjävligt. Snälla Rosella, snälla Pradé. Kan ni svara mig? Skriv en kommentar eller maila mig på julia.aberg@hotmail.com. För jag kräver fan ett jävla svar.

Och nu kanske vi kommer punga upp 15 jävla miljoner kronor för Borriello. Okej liksom. Exakt hela sommaren har vi haft problem med att få fram pengar till Burdisso och nu får vi plötsligt massa pengar från Unicredit. Allt är som vanligt en enda röra. Visst har jag ingenting emot Borriello. Han är cool och det finns massa fräsiga bilder om man bildgooglar honom. Visst skulle han förstärka truppen då man tänker på att vi har Champions League, Totti är skadad då och då, Vucinic ibland spelar div 3-fotboll, Okaka inte är fulländad än, Menez kan va sur och Adriano är tjock.
Men att hosta upp 15 miljoner SISTA mercatodagen känns mer eller mindre panikartat. Varför varför varför ska Roma ALLTID hetsköpa någon sista dagen!? Vad är grejen liksom.


Förlåt my friends för mitt aggressions-inlägg men jag var faktiskt tvungen för i dagsläget är det inte mycket Romagrejer man ler åt. Tyvärr.
Men vad ska man säga...

QUESTA È LA ROMA

Inga kommentarer: