Translate

söndag 1 augusti 2010

Och sen när börja 93 vara lika med 96?

Match numero due är spelad borta i La France och Roma hade vunnit med 1-0 till allas lycka om det inte var för ett litet problem: den franska domaren Lannoy. Vid 90e minuten annonserades det för 3 minuters tillägg. 3 minuter spelades men inte blåste domaren av för det. Inte förrän PSG gjorde mål...i den 96e minuten!! Då råkade han visst snegla på klockan och inse att matchen kanske skulle blåsas av idag. Che vergogna.
Tuuuuuuur säger jag bara, att det bara var en träningsmatch för hade detta inträffat i tävlingssammanhang så hade jag övervägt att kasta min dator i golvet. Jävla puckobuffone-domare, må du hädanefter bara få döma...typ inget.

Men, bortsett från den supernördpajasen som förstörde allt så var det en match där...

...Mexes var precis så snygg som vi alla vet att han kan vara med bara EN tofs i håret.

...Menez showade så mycket i början så Coupet var tvungen att gå in med hårdhandskarna för att stoppa honom. Om det är något allvarligt med Jeremy kommer Coupet bli en hated man!

...Pit kom in istället för Menez och gjorde...vadå? Vad gör den mannen hos oss egentligen? Vilken position är hans ursprungsposition? Trivs han? Pratar han med någon? Pratar någon med honom? Vet Totti vad han heter i förnamn? Vad heter han ens i förnamn? Jag hajar inte riktigt. Vad är hans roll? Tror Ranieri på en supertransformation av honom likt Julio Sergio? Non capisco.

...babyroma levererade genom Grecogol! Vilken match han gjorde by the way. Future-man tro? I hoooope.

...Totti missade straff. Men vad gör det. Han kan missa 769 straffar på försäsongen om han vill utan att man höjer på ögonbrynen. Jag, ni, Totti, alla vet när allt räknas.

...jag insåg att jag kanske inte kommer sakna Marco Motta så mycket trots allt. Vi har ju Rosi nu! Big love till han från mig.

...Vucinic uttåg ur matchen var en av matchens höjdpunkter. Bara sätter sig på gräset och väntar på att bårkillarna ska komma inspringandes. Haha, han är så skön ibland.

...Julio Sergio, SOM ALLTID, var en maffig gigant. Han är så jävla bästbästbäst (och hade hållt nollan om det inte var för den där domarskiten)

...PSG brydde sig mer om matchen. Snacka om glädje när dem kvittera.

Inga kommentarer: