Translate

söndag 22 augusti 2010

Vad ska jag göra?



















Den här bilden, har jag haft uppsatt på min spegel en bra tid nu. Jag älskar den, förjävla söt ju. Visst? Övervägde att ta ner den för ett år sedan då Aquilani lämnade för Liverpool men bestämde mig för att ha kvar den. Man blir ju så glatt förälskad när man tittar på den varje morgon. Men nu när allt det jag älskat med Aquilani bara försvunnit över en natt så vet jag inte om jag kan ha kvar den längre. Vad är alternativen? Riva bort Aquilani? Sätta in mitt eget ansikte på hans? Ta bort helt? Låta vara kvar?
Åååh vilket I-landsproblem jag drabbats av!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sätt över ditt ansikte över hans, eller ta bort bilden helt. Tyvärr.. Men det Aquilani har gjort är inte acceptabelt, speciellt inte efter alla hans uttalanden i samband med flytten. Riktigt dåligt, trodde han var en riktig romare.

Anonym sa...

Eller så kan du göra det rätta som Aquilani och bli en Bianconeri :)

Julia sa...

Hahah skjut mig :P