Translate

onsdag 25 augusti 2010

Julafton!!

Jippiejippiejippieheeey! Det har kommit nya spelarbilder på Romas hemsida och jag är som ett barn på julafton varje år som dem kommer. Och självklart har jag som uppgift som tjejromabloggare att lämna en kommentar om varje spelarbild ;)



Alex Pena
- bara sett hans namn tidigare men aldrig någon bild. Positiv överraskning helt klart, han är ju snygg!! Lite mystisk sådär men jag ska hoppas på att han blir en Julio Sergio om något år eller så (han måste stanna!).

Doni - Så himla förutsägbar egentligen. Ingen bild man sparar och har som bakgrundsbild direkt.

Julio Sergio - Han ser så himla målvaktsallvarlig ut här. Han vill väl skrämma slag i alla motståndare eller nått. Tur att vi vet hur gullig han är egentligen ;)

Rosi - I'm mad about the boy. Räcker väl att säga det?

Burdisso JR
- Har lite att lära av brorsan.

Riise - Riise är väl inte den man bildgooglar lite extra på när man har tråkigt men ja, han ser väl ut som han ska göra.

Loria - Men vad är det här asså, ett psyko på rymmen eller?

Antunes
- Anonym kille = anonym bild

Mexes - Haha, ser ut som Mexes sitter på toan och just skitit eller något. Så himla nöjd! Men, haha, han är fin ändå såklart.

Juan
- Otippad bild or what. Finns nog ingen som levererar så neutrala bilder så som Juan.

Cicinho - Ser lite för rädd, oskyldig och osäker ut.

Brighi
-SKA ha längre hår, som snyggast då. Tuggar säkert på minst 3 tuggummin här.

Simplicio - Har inte så mycket att säga om Simplico förutom att hans ansiktsproportioner får honom att likna en kompis som bodde i samma hus i Italien.

Barusso - Men vem är det liksom?

Pit - Nej, nej, nej, nej och nej...alla kategorier.

Greco - Han är väl lite söt sådär ;)

Perrotta - Av någon anledning tänker jag på David Hellenius när jag ser denna bild, kan någon ge mig en förklaring varför?

De Rossi - Jag vet egentligen inte vad jag tycker om DDR:s look. Han är inte jättesnygg som jag tyckte för några år sedan, men han är ju verkligen inte ful heller. Han är sådär lagomt De Rossig.

Taddei - Men give me a break. Vad ska den där tantfrisyren vara bra till? Kommer typ forever vara den fulaste som någonsin satt på sig en Romatröja. Vem är hans flickvän egentligen (ja, han har det!)? Insidan räknas!! ( åtminstone i detta extremfall)

Pizarro
- Hade nästan lika gärna kunnat vara ett foto av en terrorist. Haha nejdå, sorry mini-man, han är faktiskt prydlig! Chilenska James Bond eller nått.

Menez - Jeremy är nog den coolaste av dem alla. Lite Prison Break-feeling över det hela.

Okaka - Hahah, hjärtörhängen!!

Cerci - Så himla jättejättesöt. Vad ska man säga...Curls get girls!!

Baptista - Hans look passar bättre i Grekland, Turkiet eller Tyskland.

Totti
- Förevigt störst, bäst och vackrast!

Vucinic
- Honom är jag faktiskt mest besviken på. Hade förväntat mig en Vucinic som inte rakat sig på 2 veckor och med nyvaken morgonfrilla. Lite lullig sådär som man vill ha honom. Men vad får vi här? Typ 1 dags skäggstubb och nyklippt, välkammad frisyr. Nejnejnej, det här är inte Vucinic. Det är så fel.

Adriano
- Det sägs ju att kameran lägger på fem kilo. Men vad kan det här vara då? 30 kilo minst. Adriano är tuuuuuuuung (på många sätt och vis). Kolla köttnacken bara. Mamma mia!



Sååå mina vänner, vad har ni att säga om det hela? Vem är flipp och vem är flopp?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar, och håller med om, kommentaren till Baptista.

Anonym sa...

loria ser ju helt jävla dum i huvet ut!!!! SNÄLLA SPARKA KILLEN!!!

Toni sa...

Ingen ny på Cassetti? Vafan?
Ranieri: http://www.asroma.it/LaSquadraDoc.aspx?Numero=16

Vaha sa...

taddei AAAAAAAAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Julia sa...

Hahah men är du förvånad eller ;)