Translate

lördag 12 februari 2011

Julia ramlade precis av en stol.

Hej eller ciao kanske ett bättre ordval på en romablogg. Julia sitter och pluggar och vad är mer passande att göra än att hacka sig in på sin storasysters blogg när man inte har någonting att göra? Som ni säkert har förstått vi det det här laget så är jag Julias lillasyster. Jag heter Fanny och hejar på Arsenal och Hamburger SV, men då och då blir jag tvingad att ge lite av mitt stöd till Roma - annars kan det ju gå riktigt illa. Som till exempel ikväll, då blir det sympatitittning från min sida bara för att få en minnesvärd och glad dag från min första vistelse i Västerås.

Tillbaka till mitt och Romas förhållande. Egentligen så tycker jag inte om dem någonstans men jag har lärt mig att leva med ett ständigt tjat om vem som spelar vänsterback eller vem som har det sötaste barnet osv. Och om jag ska vara riktigt ärlig så har jag nästan saknat det lite sen Julia flyttade hemifrån.

Nu undrar ni säkert vem min favorit är i denna vackra, enligt er, klubb, eller hur? Förut var det Artur men sen han försvann är det Loria. Ni kanske tycker att jag är knäpp men det är bara sanningen - han är en stjärnspelare.

Så ikväll kan jag faktiskt säga att jag hejar på Roma. Usch och fy det kändes hårt att säga det där, men jag vill ha en glad storasyter och "mina" lag gick ju båda som segrare ur sina matcher idag så jag hade hoppats på att vi kunde fira helgens segrar tillsammans.

Oj, nu ramlade Julia av stolen och hon kommer bli lack om hon får veta att jag har bloggat åt henne. Ha det gött medmänniskor!






1 kommentar:

Ale sa...

Hahaha, kul med lite skvaller ;)