Translate

lördag 12 februari 2011

Roma-Napoli

Men vad sjutton, här blir man bloggrapead när man sitter och pluggar Online Marketing som bäst. Jag ber om ursäkt för den lilla incidenten och hoppas att ingen tog illa upp ;). Jag mår i alla fall bra efter den halvtragiska ramla-av-stol-händelsen och ska nu skälla på min elaka lillasyster (tur för henne att hon är romanista kvällen till ära, annars hade jag kastat ut henne på gatan, hehe). Hon tyckte väl det började bli lite snålt med inlägg här och ja, det kan jag hålla med om så nu ska jag försöka köra på igen. Det händer ju Romasaker var och varenda dag!!

Okej, nog om det för det vankas viktigare saker om mindre än 45 minuter! En hemsk läskig match där det enda positiva såhär inför match är att vi har hemmaplan där vi fortfarande är obesegrade. Så illa det kanske inte är men jag är så superrädd för Cavani och c/o så jag vet knappt om jag kommer våga se matchen. Tack och lov verkar vi slippa Loria vilket förbättrar chanserna med några hundra procent. Inte för att Cassetti är särskilt stabilare men bara tanken med Loria på planen hade gett mig en och annan hjärtinfarkt redan innan matchen.

Om försvaret ser ostabilare ut än på länge så ser anfallet desto bättre ut. Ingen officiell startelva finns ute än men det verkar bli ett tvåmannaanfall med Borriello och Vucinic från start. Bra val av Ranieri då båda gjorde en fantastisk match senast mot Inter. Men både Totti och Menez på bänken? Oooh nooo....

Okej nu är jag för nervös för att kunna skriva något mer. Che sarà sarà....
FORZA ROMA!!

Inga kommentarer: