Translate

onsdag 25 april 2012

GialloROSSI

Alltså, jag vet inte vad Roma sysslar med för tillfället. Försöker vi slå något världsrekord i antal röda kort under en säsong eller? I sådana fall måste vi ha slagit det rekordet redan i julas för nu börjar det här fan bli EXTREMT. Något är ju otroligt fel i laget för så här kan det inte fortsätta. Nu får fan ALLA skärpa sig!!!! Och som ni vet såg jag ej matchen, vilket nog var lika bra så jag slapp se eländet. Den här säsongen är piss. Jag vill bara ha ny tränare och ny säsong. Jag gav Luis Enrique mitt tålamod men det går inte längre. Han är så inte rätt man för oss. Snälla ge oss Spalletti. Tack Roma för denna fina födelsedagspresent (i förskott). Det är bara att hoppas och be för att mitt liv som 22 blir betydligt bättre än livet som 21. Nu har jag skrivit ett alldeles för virrigt och flummigt inlägg som jag kommer ångra att jag lagt upp. Men skitsamma. Den här bloggen kanske ändå läggs ner inom en snar framtid (???). Peace. /arg_tjej_21

7 kommentarer:

Ale sa...

Appappapp...vad är det där sista för skitsnack? Lägga ner bloggen? Skärp dig! Då skulle ju livet förstöras ännu mer. Det är tuffa tider nu men bloggen är alltid ljuset i det här jäkla svarta havet av mörker.

Grattis i förskott förresten och förlåt att jag vart seg med att kommentera på senaste tiden. Skärpning på mig med!

Gustav sa...

Bra sagt Ale!

Jag håller med, vi behöver dig och din blogg i dessa tider Julia! Du får inte sluta skriva. Även om LE suger och det enda som är bra just nu är Totti (som vanligt).

Kämpa!

Anonym sa...

Bloggen ska va kvar! Lägg inte ner den

PJANIC sa...

Håller med alla!! Jag gör vad som helst för att den ska vara kvar!

Arri sa...

Hahahahahahaha ni är så sjukt jävla usla!!!!!

Osvaldo sa...

Bloggen stannar! :)

Christine sa...

Japp, den enda som sitter säkrare än bloggen är Totti!