Translate

söndag 1 april 2012

Lunchmatch!

Så har det äntligen blivit söndag igen vilket givetvis bara betyder en sak: ROMA!
Idag står det Novara och lunchmatch på schemat och trots att det är den första april idag så hoppas jag inte att Roma spelar som ett stort skämt. Nej, vinst krävs idag och för en gångs skull känner jag mig ganska säker på att vi grejar det också (DDR i backlinjen, känns bra ialla fall på förhand). Borini finns inte med i dagens match så därför tror jag Osvaldo chockar oss alla genom att göra hela TVÅ mål för en gångs skull. Någon gång måste det ju hända!


Drygt en timme kvar till avspark och jag är supertaggad på att äntligen få se Roma spela igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför spelar inte Borini?

Julia sa...

Skadad tyvärr :(

Toni sa...

Två assist fick han till Osvaldo men bara ett mål :)
Fin match av honom men Daniele var rejält under isen, sent in i situationerna och hade svårt att kontollera Caracciolo.
Marquinho, Kjaer och Gago stod även dom för fina insatser.