Translate

söndag 13 januari 2013

BARCAtania-Roma

Idag är jag neggobert redan från start. Tidigare idag var jag taggad och längtade efter att se vårt kära lag igen men nu när jag såg startelvan som Zeman levererat så känns det som att denna dag kommer bli en enda lång pina. Burdisso & Castan startar tillsammans och vi såg ju hur bra det gick senast. Dessutom sitter De Rossi på bänken. Hurra. Visst gjorde han ingen bra match senast och det hade vart mer okej att bänka De Rossi om vi hade några bra alternativ på mittfältet. Nu heter vårt mittfält Florenzi, Bradley och Tachtsidis. Kan inte skrämma slag på många. Hoppas jag har fel. Det kommer inte bli en lätt match det här. Men vilken match är i och för sig det om man heter AS Roma? Det känns som Catania på Sicilien aldrig innebär tre poäng men har vi tur så kanske Roma chockar oss alla och vinner en komfortabel promenadseger. Haha, det skulle vara något. Hur som helst, sju minuter kvar till matchstart och det är läge att börja leta streams. FORZA ROMA!


UPDATE: Nu har jag all rätt att vara neggobert deluxe. Efter uppvärmingen så förpassas Totti till bänken och ersätts av den glödheta Marquinho.

Inga kommentarer: