Translate

lördag 12 januari 2013

When you were young

Nu ska vi nostalgia oss lite här på fredagskvällen. I detta inlägg tänkte jag nämligen bjuda på lite bilder på hur våra kära spelare såg ut för några eller ganska så många år sen. Känner ni igen dem?



Marquinho har åldrats till det bättre.


Tänkt att den här lilla söta ungen...

¨
...numera har fått smeknamnet "Scarface"


Det är kanske svårt att se men ser ni vilken campione som gömmer sig på den här bilden? Jovisst är det Pjanic högst upp till höger med exakt samma ansiktsuttryck som han har idag.


Perrotta ser skitnödig ut i Juve-tröjan. Hade jag också gjort i samma situation. 


Bradley har faktiskt haft hår en gång i tiden.


Danielino!


Tonårsfasen drabbade även honom



Krullet var med Dodô redan då!


Lamela till vänster (eller höger?)


Haha, det här är min favoritbild för den är så oigenkännbar! Hade inte Inter-tröjan suttit på hade jag aldrig kunnat gissa på att det här faktiskt är....Destro (!!!)


Marquinhos är van vid att vinna stora bucklor.


Castan i yngre dagar


Och Taxi har också varit yngre


Balza i betydligt fulare tröja


Haha, här har ni bevisen på att Osvaldo inte alltid varit en Johnny Depp. 





Han har ju haft alla möjliga looks under åren. Jag måste dock erkänna att hans bästa tid är nu!


Vi avslutar givetvis med en 10-årig Francesco Totti!



2 kommentarer:

G sa...

Lamela är kisen i randigt :)

Julia sa...

Är du säker? Var bombis på att det var den andre :p