Translate

tisdag 22 januari 2013

This is your captain speaking

Dagens Totti:

"Morgondagens match mot Inter kommer vara viktig för vår framtid: att nå semifinalen i Coppa Italia ger en bra möjlighet att även nå Europa League nästa år...utan att förglömma nöjet att kunna spela finalen i Rom. Det jag vill säga är att imorgon kommer vi spela mycket och jag är säker på att supporten från våra fans inte kommer saknas...eftersom framför hinder så är det viktigt att vara enade: lag, ledning och supportrar. Vi måste alla gå ut, utan rädsla, vi är Roma och vi måste bevisa det. Jag är säker på att Olimpico kommer vara vår tolfte medspelare, den starkaste av alla. Förövrigt vill jag ge en kram till Taxi, för det är ett jobbig tid för honom och en jobbig tid för oss: när du kommer att spela, vet jag att du kommer applåderas för att du bär den gulröda tröjan, dessutom är vi alla en enda sak...Roma!"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för översättningen

Unknown sa...

Älskar den videon med Capitano!