Translate

tisdag 8 september 2009

Ansiktsbokskompis

Min coolaste Facebookvän, efter Marco D'alessandro och en falsk Francesco Totti, Simone Palermo är på väg till Sverige och Helsingborg. En Romaföredetting. Han har skrivit till mig då och då. Frågat om Sverige. Undrat hur det är möjligt att gilla Roma som svensk tjej. Han gillar Henke. Men nu var det ett tag sen. Jag kanske ska skriva hej. Eller flytta till Helsingborg. Där allt det Romaroliga verkar hända. Jävla Helsingborg.


Update några timmar senare: Jag behövde inte skriva hej. Det gjorde han själv istället. Som om han kunde svenska och hade precis läst det ovanför här. Om jag ska vara ärlig, så var det lite kul. Han tyckte det var synd att jag bodde i Stockholm. Jag med. Han kände sig ensam så jag gjorde dagens goda gärning och gav ut min msn till honom när han frågade om den. Såklart man ställer upp. Det är många mil mellan Stockholm och Helsingborg. Synd. Annars hade helgens dejt vart klar. Typ.

1 kommentar:

Osito sa...

Lite ballt faktikst:D Förresten Julia, vet du hur det går för just D'alessandro?