Translate

söndag 27 september 2009

Jag missade matchen. Igen. Jag har inte hunnit läsa om matchen. Jag har inte ens sett De Rossis mål. Lite har jag dock tagit reda på:
  • Det blev 1-1
  • De Rossi gjorde mål. Sent
  • Mexes startade. Blev skadad. Juan inbytt.
  • Cassetti också skadad. HURRA! (så säger man egentligen inte, men kan inte låta bli)
  • Motta var sämst på plan om man får tro romanews.
  • Vi verkar ha gjort en dålig match
  • 1-1 var omgångens resultat.
  • Vi har gjort mest mål i ligan! (tillsammans med Inter)
  • Vi har dock släppt in flest mål också. Rena rama Lecce för något år sen.
  • Basta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cerci var totalt värdelös.

christer sa...

Kan hålla med om att Cerci var värdelös. Hans första touch är helt bedrövlig. Men som någon skrev på svenskafans, så gillar jag inställningen hos han. Lite fart och han ville iaf. Många andra såg ut att sitta fast i gräset under stora delar av matchen.

Vart är inställningen!!
Vart finns viljan att löpa utan boll, och inte bara sista 10 min av matchen.

Får hoppas på attityd förändring till matchen mot Napoli. Och att Ranieri vågar bänka spelare som inte vill spela.

Men först Uefa cupen, som den inte heter. Men tycker de låter bättre.

Sen tror jag har valt rätt match denna gång. När man åker ner och kollar på Roma-Livorno.

Så kanske man får uppleva en vinst när man är på plats.=)