Translate

onsdag 23 september 2009

EROS!

Förlåt mig. Men jag kommer inte säga ett ord om dagens match. Jag har inte kunnat se den och sen jag kom hem ikväll har jag bara kunnat tänka på en enda sak: Eros Ramazzotti. Det är nämligen såhär hörni att jag för några veckor sedan var med i en Eros Ramazzotti-tävling. Idag fick jag reda på att jag vann första pris. Vilket är gaaanska coolt för det priset innabar: hans senaste skiva, 2 biljetter till konserten i Stockholm + en exklusiv träff med självaste Eros!! Jag har typ aldrig vunnit något förut så går jag vinner det här. Nej det finns inte. Det är sjukt. Han är visserligen juventino men vad gör det. Han är typ bäst!

Så där har ni anledningen till varför det icke blir något Palermo-Roma-3-3-på-en-regnig-plan-och-Cassetti-var-urusel-som-vanligt-inlägg ikväll.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Che bello,beata te! ci vediamo al concerto allora=)

Christine sa...

aaaah GRATTIS!! Gud vad roligt!! Och skönt att du fick något kul att glädja dig åt...själv förbannar jag Cassetti av hela mitt hjärta.