Translate

torsdag 25 februari 2010

Sempre e comunque

Male male male male....

Tack o hej Europa för den här gången. Det var kul så länge det varade. Eller det var väl kul fram tills Panathinaikosmötena. Jag trodde verkligen att vi skulle gå vidare idag och det började ju så fint också med Riises ledningsmål. Men sen, vad händer? En kollaps på några minuter och vips står det 1-3.

Förjävla trist. Men vad ska man göra? Svära, hata alla och byta lag?

Nej.

Vi överlever det här också. Vi är ju Roma. Idag var vi inte bättre än såhär. Vi förtjänade inte att gå vidare. Men efter regn kommer solsken. Vi kommer igen.

Jag tänker inte klaga på någon ikväll. Det var ett lag som förlorade. Roma förlorade. Vi förlorade. Men vad gör det för skillnad egentligen? Siamo sempre la Roma. Hjärtat är fortfarande gulrött. Livet är fortfarande gulrött. Jag är 100% Roma, alltid och oavsett.

Och jag hoppas verkligen ni är med mig...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej :D :D :D :D :D

Finns bara ett lag som räddar serie a :) säg det högt säg I N T E R N A Z I O N A L E F C

Henrik sa...

Tack! Inte någon barnslig liten Romanista här som är någon medgångssupporter som halva Forumet är.

En gång Romanista, Alltid romanista.

Forza ROMA!

-Er Pupone- sa...

Forza Roma alltid

Sandra sa...

Unico grande amore - per sempre.

christer sa...

Men det är väldigt tungt nu=(

Marco sa...

Jodå, en gång Roma, alltid Roma. Så är det när man har AS Roma och varghuvudet tatuerat på armen. Napoli nästa!

Toni sa...

Hoppas för allt i världen att Bertagnoli blir frisk och att vi blir beskonade en formdippad Doni i kassn -- målet. Ugh, har sett för mycket OS-hockey...