Translate

söndag 28 februari 2010

Tvåtvå

Jag kunde inte se matchen så jag vet inte om jag ska vara besviken över att tappa en 2-0-ledning så sent eller om jag ska vara glad över att ha klarat ett oavgjort resultat borta mot hemmastarka Napoli utan fyra stycken självskrivna startspelare (Totti, Toni, Pizarro, Sergio).
Tja, det får väl bli en blandning.


Självklart är man besviken över att ha tappat en 2-0 ledning nu men hallå, hade någon sagt till mig i slutet av oktober att Romas resultat från första november till sista februari skulle vara 12 vinster, fyra oavgjorda och noll förluster så hade jag förmodligen skrattat högt och trott att männskan var galen.

Det har varit en lite bistrare Romavecka än vad det brukar vara men imorgon går vi över till mars månad och då ska hela veckan ägnas åt att be för att Toni, Totti, Pizarro och Sergio är tillbaka mot Milan.

Nu cheerar vi upp lite, det som inte dödar det härdar!

(och till alla er som klagar på Ranieri = "#&%"! )

Inga kommentarer: