Translate

tisdag 23 november 2010

Grazie Roma che ci fai vivere e sentire ancora una persona nuovaaaaaaaaaa

Alltsååå....

VAD VAR DET DÄR? VAD VAR DET SOM HÄNDE?


Jag kunde inte se första halvlek och började sen tvivla på om jag ville se andra halvlek när jag såg att målen rullade in för Bayern München och läste att allt gick åt helvete för oss. Men okej, jag bestämde ändå att jag skulle se den. Vad händer?
1-2 Borriello, 49e minuten
2-2 De Rossi, 81a minuten
3-2 Totti, 84e minuten

Hahahaha, VAAAA liksom? Vi går från en av de sämsta halvlekarna i år till en av de bästa. Det här är ju bara så Roma i ett nötskal. Eller med andra ord, livet som romanista.
Questa è Roma.

Vad hände i paus egentligen? Vad sa Ranieri? Vad gjorde Ranieri? Vad han än nu gjorde och vad han än nu sa så måste han fortsätta med det jämt!!!

OMFG!

Hahaha, det är bara så sjukt kul allting. Vilken match! Vilken vändning! Vilken karaktär hos ALLA! Vilket grymt avgörande beslut av mig som valde att se andra halvlek (jag kan ha vart the reason till vändningen).

Nej nu är jag lite för mållös för att kunna säga något mer för tillfället. Hahaha.

Roma pazza Roma...m’hai fatto innammorà di nuovo

3 kommentarer:

Hasho sa...

http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs tror han körde något liknande i paus!

Marco sa...

Vi är grymma nu! Tror vargarna fått vittring på något stort!

christer sa...

Fy faaaann vilken match,och vilken jävla stämning det var i andra halvlek.

Att jag fick uppleva denna match på plats är helt otroligt. Kommer ta med mig denna match resten av livet.