Translate

måndag 28 mars 2011

Never Without You.

Idag är det den 28 mars och vet ni vad det betyder? Jo, att det var precis 18 år sedan Totti gjorde sin debut i världens vackraste tröja. 18 år. Kan ni förstå det? Jag kan inte förstå det. 18 år är nästan hela min livstid. Nej, jag kan fortfarande inte förstå det. Francesco Totti kommer forever vara mannen i mitt liv men jag vet att det kommer en dag då han inte längre kommer vara där. Jag kan ärligt talat inte se ett Roma utan Totti. Man säger ju att en spelare inte gör ett lag men jo för fan! Totti är Roma. Roma är Totti. Den dagen Totti slutar så dör fotbollen mer eller mindre. Då lägger jag ner skiten (typ). Det kommer aldrig finnas spelare som honom mer. FY FAN vad deprimerad jag vart nu!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad heter kommentatorn som kommenterar de sista målen i videon? älskar hans röst :)

Julia sa...

Tror han heter Alessandro Spartà :)