Translate

tisdag 22 mars 2011

Tutto e tutti!

• Herrejösses, det står om så många spelare varje dag numera så man knappt hinner med. Bara idag har jag sett namn som Buffon, Baena, Boruc, Pirlo, Lugano, Pastore (JAA!), Diamanti och Hoarau.

• Men alla namn som ryktas bort är hemskt! När man hoppas på att läsa om att spelare som Loria och Taddei ska säga arrividerci efter säsongen så får man istället läsa om MEXES, DE ROSSI, MENEZ och VUCINIC ska lämna i sommar. Vad i helvetesjävlaskit är det här? Jag blir blind av sådan här läsning. Vad händer om dom lämnar? Västerås SK kommer bli mer spännande...

• Som ni säkert alla märkt har Roma en ny hemsida. Alltså jag kunde tro mina ögon när jag såg den. Roma har haft samma hemsida sen typ 1999 som är den mest värdelöst ruttna hemsida som någon förening någonsin haft. En helt jävla kaoshemsida som jag bara är inne på en gång om året då det kommer nya spelarbilder. Men nu har alltså en supermegaflash uppdatering skett och jag är fortfarande i halvchock. Gli americani är redan här!

• Lösningen till Tottis viktproblem har nu upptäckts. Nämligen alldeles för mycket pasta och sötsaker. Men nu har Totti alltså slutat med makaroner & köttbullar till middag och nutellamackor till kvällsmat och vips så gör han dopiettor efter dopiettor och är världens bästa fotbollsspelare igen!

• Cassetti och Perrotta har skrivit på nya kontrakt till 2012...Jippie, precis dom jag ville skulle förlänga!

• Haha, säga vad man vill om laziali men lite humor har dom faktiskt ibland:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brava!

Anonym sa...

hörde även att Oscar Cardozo ryktas komma till roma i sommar!

Julia sa...

Haha ja frågan är vem som INTE ryktas till Roma numera