Translate

tisdag 29 mars 2011

Namnnamnnamn

Det här med Di Benedetto känns ibland så himla surrealistiskt. Nyss läste jag ytterligare massa namn som kan komma att bli aktuella för oss:
Mascherano
Gabriel Milito
Balzaretti
Lugano
Cavani
Buffon
Marchetti
Sanchez
Sagna
Isla
Inler
Podolski
Santana

Vilka namn! Vi som är vana att få hit spelare som Loria, Xavier, Mido och Pit. Inte för att jag vill ha in alla dom här direkt för jag vill hellre behålla Vucinic, Mexes, Menez och De Rossi. Men visst vore det trevligt att se ett nytt namn i startelvan istället för Taddei, Cassetti och Perrotta. Och jag skulle ALDRIG säga nej till Sanchez eller Cavani. Känns som sommarens mercato kommer bli det mest spännande i mitt liv.

5 kommentarer:

Toni sa...

Ser hellre att våra etablerade spelare hålls kvar än att vi köper in stornamn, även om Sagna, Inler och Sanchez lockar ;)
Prio ett måste vara högerback, tillsammans med mittback om Mexes bestämmer sig för att, Gud förbjude, lämna.

Julia sa...

Jag vill också behålla våran fina stomme men sen kan man krydda den stommen med ett och annat stornamn ;)

Kevin sa...

In med Sanchez, Eriksen och Hulk! Samt en riktigt bra innerfält + ytterback. Javi Martinez och -Micah Richards hade inte suttit fel. Detta skulle vara realistiskt om vi rensade ordentligt bland de äldre herrarna som RdB varit inne på. Jag syftar då kanske främst på Loria, Taddei, Doni, Perrotta, Cicinho och gärna Brighi, Simplicio, Juan, Lobont, Antunes, Borriello om du frågar mig :) Sedan bygger vi kring dessa underbara spelare vi har och de i Primaveran (Forza mot Fiorentina)).
Vad tycks? (Förstår att det känns surt med Borren ) :)

Kevin sa...

Med RdB menar jag Thomas di Benedetto. Blev fel med T och R, ska vara TdB (A.K.A Uncle Tom)

Julia sa...

Jo en rensning känns nödvändig nu. Ibland brukar liksom våran yngsta spelare på plan vara De Rossi och han fyller 28 i sommar. Vi kan inte förvänta oss att vi ska ligga i toppen med bara ett gäng goa gamla gubbar ;).

Haha klart jag gillar Borris men han har ju både förfulats och försämrats så jag vet inte vad...är lite besviken på honom faktiskt så han måste skärpa sig om han ska få mig att vilja ha kvar honom :P