Translate

söndag 24 februari 2013

Borta i Bergamo

Sitter på tåget hem till Stockholm och kommer därför missa matchen som efter några om och men ändå kommer att spelas. Tack och lov har jag en snäll syster som spelar in matchen åt mig så jag kan se den så fort jag kommer hem. Är lite i valet och kvalet om jag ska uppdatera mig om resultatet eller "spara mig" och se matchen i efterhand utan att veta om resultatet. Blir nog svårt för mig.

Till matchen då. En svår sådan och i Bergamo brukar de aldrig bli någon dans på rosor. Och efter att ha levt på Juventus matchen i över en vecka så är jag aningen rädd att den här matchen istället kommer kännas som världens baksmälla. Dessutom är varken Totti eller De Rossi med vilket inte gör saken lättare direkt. Men jag hoppas verkligen vi kan fortsätta med det fina spel vi hade mot Juventus för vi skulle må väldigt fint med lite kontinuitet nu. 20 minuter kvar så jag avslutar väl med att säga att jag lägger mina pengar på Osvaldo idag, det är hans tur att kliva fram!


Daje Roma Daje!!!

Inga kommentarer: