Translate

måndag 25 februari 2013

Sei anni fa

Idag är det en liten speciell dag för mig, 25 februari. Idag är det nämligen exakt sex år sedan jag såg min första Romamatch på Olimpico (dock inte första gången jag var på Olimpico). Det var givetvis väldigt speciellt såklart och inte så oväntat så blev jag fast direkt. Det har hunnit bli ett antal Romamatcher till efter denna och många fler kommer det garanterat att bli. Det här var väl långt ifrån den bästa matchen som jag sett utspela sig på Olimpico men den kommer alltid vara speciell. Vad var det för match då? Jo, Roma mötte Reggina, vann med komfortabla 3-0, Panucci, Mexes & Tavano gjorde mål och Totti missade en straff. Helt okej om man säger så.








Det här var ett datum som gjorde ett stort avtryck i min historia. Imorgon kommer ett fint gammalt minne som gjort ett väldigt stort avtryck i Romas historia. Det får ni absolut inte missa!

Inga kommentarer: