Translate

söndag 10 februari 2013

Ricominciamo

Det har återigen blivit söndag. Den dagen då vi vänder blad och börjar om på ett nytt kapitel. Jag har inga större förväntningar egentligen, jag kan inte säga att vi ska kräva tre poäng bara för att vi har en ny tränare. Andreazzoli har inte en lätt uppgift framför sig, det är ett som är säkert. Men jag hoppas innerligt att han har spelarna med sig och att det på så vis blir en nystart för oss idag. Nu börjar vi om från noll igen och jag önskar innerligt att vi kan få ordning på det här nu.

Trots att jag varit så trött på att se Roma under detta år så är jag såklart ytterst taggad på att få se våra pojkar igen (son vanligt). Det är egentligen väldigt konstigt hur Roma leker med våra känslor. Hade jag varit forskare hade jag undersökt den här saken närmare definitivt.

Hur som helst, jag är väldigt nyfiken på hur den här matchen kommer att se ut. Den kan som alltid sluta hur som helst. Lite mer än en timme kvar till matchstart och då jag är hemma i Stockholm över helgen har jag idag förmånen att kunna se matchen på TV då den visas på någon av alla Cmore-kanaler. Lucky me!

Nu väntar jag på en startelva, sen kör vi!!!

Inga kommentarer: