Translate

fredag 14 maj 2010

Anch'io sono Francesco



















Jag har i flera dagar vart på jakt efter den perfekta fotbollen för jag fått sådana spela-fotboll-cravings här som jag inte känt på väldigt länge. Så igår vid en Tabaccheria vid Termini så bara var den bara där som en uppenbarelse framför mina ögon. Perfetto.

Så igår kväll åkte vi till Villa Borghese för att äntligen spela lite. Som gammalt fotbollsproffs trixade jag såklart lite som om jag vore självaste Menez. En man som gick förbi noterade det och ropade: Wooow, Maradona!!
- Maradona? Noo, io sono Totti.
- Bravissima, sei meravigliosa!!

2 kommentarer:

Christine sa...

Underbart! Trixa på lite till så blir du snart inbjuden till Trigoria ;)

Anonym sa...

Just as with Tens machines, you can change the amount of electrical power that flows from the product.
This, in transform, qualified prospects to nerve restriction.


my blog - rhawpam.org