Translate

söndag 16 maj 2010

Gli ultimi 90 minuti

Jag har egentligen inte mycket att säga inför den här matchen. Ni kan alla förutsättningar, ni vet vad som gäller. Jag tror Inter är alldeles för starka. Det här släpper dem aldrig ifrån sig. Men det är inte Inter vi ska fokusera på idag utan Chievo-Roma. Jag har inga direkta krav inför vår match. Roma har redan gett mig allt och nu hoppas jag bara att vi får en värdig avslutning på en otrolig säsong. En andraplats är inte dåligt. Det är riktigt bra med tanke på att vi låg och simmade i ingenmansland fram till november startade. Men samtidigt så vill ingen komma tvåa. Att vara så nära men inte räcka ända fram. Det svider. Det kommer svida ett tag.

Men nog om andraplatser. Matcherna är inte spelade ännu. Det återstår fortfarande 90 minuter av säsongen....

3 kommentarer:

christer sa...

Vi håller tummarna. Mirakel har hänt förut=)

Ska du inte ta dig till matchen?

Anonym sa...

Romatröjan är på /B

Anonym sa...

eftersom jag är lika vidskeplig som de flesta romare passar jag på att skriva innan avslutningen av denna säsong. hur det än slutar har det varit fantastiskt och jag ville tacka dig för din blogg som jag upptäckte i år. den har varit min dagliga följeslagare.


continua cosí Giulia che sei mitica ;-)

sempre e solo Roma

/lotfi