Translate

måndag 26 juli 2010

I miss yoooooou

Jag har Serie A-abstinens och väldiga Roma-cravings nu för tiden!!! Allsvenskan håller inte som underhållning.

Jag saknar att skälla på Cassetti, jag saknar Totti, jag saknar när De Rossi går crazy banans, jag saknar när Mexes blir så väldans Mexesig och gör världens brytningar och uppspel som ingen annan, jag saknar Riises supermördarskott, jag saknar Pizarros magiska små ben, jag saknar att svära åt Ranieris konstiga grejer för att sedan komma på att det han gjorde var faktiskt rätt bra, jag saknar Totti, jag saknar Juans alla felfria matcher, jag saknar att halvt dö när Julio Sergios gör sina sjuka räddningar, jag saknar att skratta åt Vucinic alla galna saker, jag saknar att se Perrotta springa på plan, utanför plan, med boll, utan boll, på offensiv planhalva, på defensiv planhalva, jag saknar Menez briljanta förmåga att alltid fixa bra frisparkar till oss och sa jag att jag saknar Totti?


Jag saknar världens roligaste och mest underhållande liga:






Inga kommentarer: