Translate

tisdag 27 juli 2010

Viktiga dots från Roma - Al Saad

Så var försäsongens tredje match spelade och lyckliga jag fick se vårt älskade lag spela för första gången för denna säsong. Inga 13-0 direkt men väl en seger på 2-1. Inte fy skam på det heller.


• På ytterbacksplatserna spelade två som på olika sätt tagit över viktiga roller från Motta;
- Antunes har fått äran att ta över Mottas nummer 13.
- Rosi har, som jag sagt tidigare, fått äran att bli min nya favvo efter Motta.

• Menez borde vinna guldbollen inom 5 år om han sköter sig.

• Loria...haha..nej, nej och nej!

• Tottis frilla, vad var det egentligen?

• Tröjan instoppad, byxorna i armhålan och en obeskrivbart ful frisyr. Vem kan det va?

• Guberti känns som en Menez Light. Men jag gillar sånna som han.

• Tre capitanos var det matchen till ära; Totti, Mexes & Taddei.

• I BabyRoma; Rosi, Cerci, Scardina, Greco, Okaka...

• När Menez ler, ler jag,

• Mexes hade två tofsar i håret.

• Kan Rosi bli trött? Hans ben går ALLTID papp-papp-papp på högerkanten.

Inga kommentarer: