Translate

tisdag 13 juli 2010

Modeoraklet talar:



















Voilà, här har vi de så efterlängtade tröjorna och jag önskar jag bara kunde ropa ut min extas för att de var så ohyggligt snygga. Men nja, inte riktigt den här gången kanske.

• Förstatröjan; Inga större skillnader från förra året och nej, det är absolut inget fel med den. Den är långt ifrån ful men jag kommer alltid drömma om en comeback från den här perfektionisttröjan. Den får ett godkänt och inget mer och det som drar ner mycket är alla de 512 Kappa-märkena som Kappa pressat in på ärmarna på den långärmade tröjan. Bigt minus!

• Andratröjan: I likeeeeeee! Älskar att vargen är med igen och det orangea på sidorna är ju snyyyyyggt. Rosi är så fin i den. Skulle inte banga på han, på den!!

• Tredjetröjan: Okej...vad ÄR det här? Vad gick snett? Varför de orangea armarna? Varför Roma, varför? Tack o lov att tredjestället inte syns till i rutan speciellt ofta. Hade passat bättre på Julio Sergio.

• Målvakströjan: Den är jättebra, sådär lagom liksom. Men borde verkligen suttit på Adriano istället i detta fall.

Summa summarum:
inte så jag gråter men det var definitivt bättre på Bruno Contis tid.

1 kommentar:

Christine sa...

Håller med, men alltså... om man känner sig deppig över att tröjorna inte var på topp så är det ju bara att kasta en blick på Juves, så blir man genast på bättre humör!