Translate

lördag 3 juli 2010

Vaffanculo...

Jag hatar Real Madrid, av många anledningar.

1. Mourinho
2. Jag är Atletico Madrid-fan (hade jag inte vart det hade jag tjatat om Forlan till Roma i flera år).
3. Dem trodde seriöst att dem kunde köpa Totti, dem trodde seriöst att dem kunde köpa De Rossi. HAHA, kom igen nu va.
3. Att dem alltid förstör oss. Först köper dem Alonso från Liverpool. Då måste ju givetvis Liverpool ersätta honom och tar Aquilani. Nu vill Real köpa Chielini (av alla människor, VARFÖR?) och vem vill då Juve ha som ersättare om inte Mexes. Dööööööööööööh, ge er! Sluta vara så anti-Roma va. Jag säger som jag minns inte vem: starta en egen liga med bara Barcelona, så alla slipper er närvaro.

3 kommentarer:

Vaha sa...

Du har fått det om bakfoten. Mexes planeras till Juve som backup till Chiellini och Bonucci, inte som ersättare till Chiellini :)Men resten håller jag med dig om. Real är äckliga.

Julia sa...

Jaså på sååå vis, haha. Men då stannar ju kvar hos oss. Back-up i Juve är väl inget han drömmer om... (för vem gör de ;P)

Anonym sa...

Totti håller på Real & en av hans favoritspelare är Raúl .... + Mourinho är kung!